Torsdag

Gud, sov till klockan halv 11 idag. Men skönt var det. Så har precis duschat vilket var välbehövligt för mitt hår var så himla flottigt.

Skulle gått på zumban idag kl 10 men tog bort mig där ifrån för kände att jag inte skulle orka jobba så länge idag om jag skulle tagit det. Jobbar mellan 13-21.30. Tur i alla fall att man har ett jobb som man går väldigt mycket i.

Lär ju inte vara något minus på vågen imorgon. Denna veckan har verkligen inte varit som jag hade tänkt mig så förra veckans minus är väl ett plus nu. Aja, återstår o se imorgon.

Seg på att kommentera och kolla andras bloggar är jag också. Så tro inte att jag glömt er!


Såhär tjock känner jag mig just nu! (Lekte med mobilen när jag hade ett litet glapp på jobbet)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, jag bor ju i Göteborg. Haha! Men, jag kommer bannemej åka till Norrköping den dagen jag vill ha så fina kort! =)

2011-03-11 @ 17:39:07
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

haha snygg bild ;)



du kan se kalla fakta på tv4 play webben ;)

2011-03-11 @ 18:47:28
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0