Veckans mått och minus

Har vägt mig och mätt mig idag. Vågen visade +0,7 kg. Inte så superfarligt. Trodde verkligen det skulle vara mer med tanke på denna vecka. Men har gått mycket på jobbet så får väl tacka för det. Måttet stog iaf stilla så lägger inte upp min tabell denna vecka. Bättre lycka tills nästa gång.

Nästa vecka blir det hårdträning och strikt med maten. Dock har jag klarat nästan alla mina mål för denna vecka och bara ätit nudlar en dag. Dock ton med bröd känns det som vilket inte är lika bra.

Står just nu och bakar bröd med olika sorters mjöl i och morötter. Se om det smakar bra sen.

(ska ta tag i mina 30 bekännelser med)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Starkt av dig att de det från en positiv sida :) Kämpa på!

2011-03-11 @ 21:24:48
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

de är bra att du vet att du inte kommer gå ner, att du är förberedd liksom.

nu kör vi hårt nästa vecka, jag är lätt på!.

om jag blir frisk :O

2011-03-12 @ 14:00:31
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0