Brownie

Hejsan alla glada!

Hur går det med träningen och kosten? För mig går det väl inte världsbäst. Har väl typ tränat en gång denna veckan och ätit som en elefant typ. Men imorgon ska jag ta tag i det ordentligt.

Men jag är iaf en brownie just nu. Solade både i fredags och idag och jag har fått massa färg =)

Har även hunnit bada lite jacuzzi och grillat med trevligt folk i parken i fredags och varit hos pappsen hela dagen igår och vi fixade massor med våran nya bil och grillade på kvällen så har knappt varit vid datorn eller hemma för den delen.

Vad har ni gjort i helgen mina sötnosar? =)

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - same old stories

Åh vad härligt att vara brun!

2011-05-22 @ 18:07:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0