Ingenting är omöjligt

Jag satt och såg på extreme makeover weightloss häromdagen och det är något jag verkligen kan tipsa om. För ingenting är omöjligt när man ser dessa extremt stora människor bli normala och fina i kroppen. Gud så dom prestrerar och det gör så att en annan får en sådan motivation. Kan dom så kan verkligen jag nå mitt mål. Visst dom får operera bort överflödig hud och så men ändå, dom klara av att tappa dessa kilon! Det måste vara så himla jobbigt och ansträngande och väga så extremt mycket.

Så ni som inte har sett något avsnitt, gå in här och kolla vettja. Det är extremt peppande och motivernade.


Inspirernade

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollat på den hela veckan nästan. SJUKT MOTIVERANDE! O efter dt kmr biggest looser på kanal fem ;)!



kom den dock i fredags?

2011-11-20 @ 09:03:01
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0