Snälla, fatta!

Okej, jag måste skriva av mig. Just nu vet jag inte om jag tränar för att jag tycker det är kul eller för att jag helt enkelt är nere i botten. Asså jag älskar ju och träna men när jag ser min kropp....jag står inte ut med att se den. Jag kan inte inse att jag är minus 29 cm där magen är som störst. Jag kan inte inse att dubbelhakan är borta. Jag blir så trött på mig själv.

Idag när jag var på gymmet slog jag mitt rekord på löpning. Jag varierade med att kuta och att löpa i 20 minuter i sträck! Jag var så jäkla nära på o spy. En ända gång tidigare har jag orkat 15 minuter i sträck och då gick det inte ens fort. Varför jag klarade det idag var för att det ända jag hade på hjärnan var synen av min kropp. Med tanke på att maten denna vecka har varit på tok för lite så vet jag inte vad som håller på o hända med mig. Jag MÅSTE lära mig att acceptera mig själv för den jag är.

Imorgon är det vägning och det måste vara minus där annars går jag under.

Nej nu ska jag andas ett par gånger och hoppas på att morgondagen blir bättre.

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

Kram till dig. Hoppas det kan bli bättre och du blir vän med dig själv.. Du är så mycket MER än bara hur du ser ut.

2011-11-25 @ 07:09:21
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se
Postat av: Anonym

gumman vi alla känner så ibland hela dagen igår kännde jag mig gravid igen ..



du e en super söt tjej som är skit duktig ge ej upp!



Hoppas på minus på vågen!!

2011-11-25 @ 08:42:34
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är helt normalt att känna som du gör. När man går ner mycket i vikt är det inte alltid huvudet hänger med. När man kollar sig i spegeln ser man själv inte skillnaden, vilket man självklart vill. Så känner jag också vissa dagar, precis som du! Men försök att inte trycka ner dig själv, du gör ett fantastiskt jobb och du ska vara stolt över dig själv!

2011-11-25 @ 10:26:33
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Postat av: Annie

Du har varit superduktig som gått ner så mycket som du gjort, men glöm inte bort att jobba med din insida samtidigt. Annars blir det lätt att det blir fel spår. Att träningen blir en tvång, att man äter för lite osv vilket förstör mer än gör nytta i slutändan.



Var nöjd med dig själv och du har åstadkommit hittills!

2011-11-27 @ 15:36:32
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0