Träning och mat

Även dagens träning var grym. Blev först 20 minuter intervallträning och sedan 55 minuter aerobis. Som jag har saaaaknat aerobicsen. Sjukt kul är det och svetten den bara rann. Kanske att man kommer se något vettig ut till sommaren. Kan ju hoppas i alla fall.

Dagens kost har bestått av:
- 2 grova mackor (sådana dära extremt tunna hyrkantiga) m. ost och skinka
- 1 banan
- Kvarg blandat med 1/3 naturdietpulverpåse (höll mig mätt på det i 3 timmar)
- 1 äpple
- 1 protteshake
- lax m. grönsaker



Kommentarer
Postat av: sugarcoma

vännen, hur många kcl hamnar du på med det där? ser ut att vara pyttelite. du behöver mycket energi när du springer på jobbet och tränar hårt. äter du för lite håller kroppen fast i det hårdare,(jag vet att du vet det) visst kan det kännas bättre att man äter lite för man känner sig "smal" men det är inte bra för dig. kom igen, vet att du kan bättre än att äta pyttemat. ät mat kvinna! jag vill inte vara taskig men det ser t att vara lite mat? gör det du mår bra av, om du är lycklig och mår bra av det här utan att det blir ett "dåligt" beteende så go for it. det kan sluta illa om man börjar äta mindre och mindre.. i´m just looking out for ya, glöm inte det. kram

2011-11-22 @ 16:07:21
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0