Underbart!

Hade en helt underbart träningspass precis. Körde mage/armar/axlar och jag tog i utav bara fan. Köttade som en idiot. Jag hade verkligen en röst i huvudet som skrek; kääääääääääämpa, kääääääääämpaaaaaaa!

Blev även 20 minuter löpning och 25 minuter powerwalk. Även där gick det hur bra som helst. Helt otroligt. Ville inte sluta. Svetten bara rann och jag bara tänkte hela tiden ; mot målet, mot mååååååålet!

Ja gud jag så roligt och underbart det är när träningen går så bra. Fattar inte hur man inte kan tycka om och köra slut på sig själv :D Något som också är otroligt är hur bra min kondition har blivit. Hög level på powerwalken, känns knappt något. Förut orkade jag knappt löpa 1 minut per gymbesök men nu orkade jag hela 20 minuter, varav jag körde 2 gånger 10 minuter i sträck och har bara lite känningar av benhinnorna, förut kunde jag knappt gå powerwalk utan att få ont på direkten, nu kan jag löpa! Jag känner mig fan fri som en fågel!



Svettig men lycklig Emma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅJAAA! GRYM E DU!!!!!!!!!!!!

2011-11-20 @ 14:20:29
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Fia

De ee en underbar känsla o känna sig så lätt o att man orkar mkt :D

2011-11-20 @ 16:23:33
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: sugarcoma

härligt! då kanske du behövde bli lite lättare för benen + mer styrka i benen för att inte få ont. du är så jävla duktig faaan alltså!! vilken babe du kommer vara i sommar!

2011-11-21 @ 17:44:49
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0