Bra sportbh

Åh, jag var på Gekås i ullared igår. Hittade en massa bra saker. Köpte bla två par träningsbyxor som var ganska lika dom jag har för 99 kr styck. Dom var otroligt sköna och lite högre i midjan så det håller in fettet lite, "lufttyg" på sina ställen med.

Men nu var det så att jag även hittade bra sportbhar! Dom var verkligen perfekta. Satt verkligen bröna på plats och kostade bara 79 kr. Snacka om fynd. Här är en rosa som jag köpte.


Åh, ser att mina bilringar på ryggen nästan är borta, wehu

Nej , vet ni va, nu ska jag faktiskt dra och träna i min nya fina rosa sportbh. Usch har itne tränat sen i tisdags men fan nu ska jag fan i mig komma igång och droppa dessa sista kilon. Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

Snygg sportbh och vad smal du är på ryggen!

2011-10-09 @ 22:03:14
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0