Dilemma

Åh. Här sitter jag och har kommit hem efter jobbet och är verkligen dödstrött och helt slut. Trött hela dagen, trodde det skulle bli bättre framåt em men icke. Skulle jag luta mig tillbaka nu skulle jag somna på 2 sekunder.

Så sitter här och funderar på om jag ska ha en vilodag idag. Jag hade inte tvekat om jag inte visste att på fredag åker vi neråt ullared och kommer hem sent på lördag och sedan på söndag jobbar jag 12 timmarspass så då blir det inte träning på 3 dagar i rad

Inte vet jag hur mycket träning det blir nästa vecka heller då jag ska jobba 67 timmar. Puh, hur ska jag orka och hinna? Aja, det löser sig. Kanske ska ta hand om mig själv här hemma ist med minispa?

Kommentarer
Postat av: N I N A

Jag tycker inte man ska tvinga sig till träningen. Då får man lätt avsmak för att träna. Bättre att lyssna till kroppen och ta och vila. Så länge du inte trycker i dig socker och skräpmat så gör det ju inget :) och det tror jag inte du gör :) Så lyssna på din kropp skulle jag säga :)

2011-10-05 @ 17:55:22
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Savannah - FETTOKRIG

Kör inte slut på kroppen nu bara! Ta hand om dig :)

2011-10-05 @ 20:55:21
URL: http://fettokrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0