PMS!

Både igår och idag har varit ett rent helvete! Jag hatar mig själv när jag beter mig som jag gör när jag har PMS. Jag blir galen, vill verkligen inte ha mens nu som jag haft den senaste tiden för jag blir verkligen ett jävla monster. Jag är så jävla ledsen och arg så ni kan inte ana. Kunde knappt gå på IKEA idag vilket jag annars älskar. Fan jag bara hatar hur jag ser ut, jag har en full jävla garderob med kläder men inget passar eller ser bra ut. Fick tom ta på mig gårdagens kläder för o känna mig lite nöjd. Jag är inte ens glad över ett vik som jag har fått.

Ja jag känner mig så jävla misslyckad och vill gå o gömma mig nånstans tills detta är över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman .. hoppas dt e bättre idag



KRAMAR OM

2011-10-02 @ 10:23:52
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Savannah - FETTOKRIG

Du är inte misslyckad nånstans!! Du har sån kämpaglöd och du är sån sjuuuk inspirationskälla så det är inte sant! Jag beundrar dig och det är inte minsta konstigt att ha en dålig dag när du har 100 bra, starka dagar!



Den där känslan är bara tillfällig, den har säkert tillochmed försvunnit redan innan jag skriver dethär. Stor peppkram till dig tjejen, alla vi läsare VET att du är tillbaka in no time!

2011-10-02 @ 12:44:42
URL: http://fettokrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0