Vila, vad är det?

Jag kan erkänna att jag är lite lätt slutkörd. Eller ganska så slutkörd ärligt talat. Min kropp skänns lite smått förstörd men ändå pushar jag den som fan. Jobbat sedan halv 3 igår, huvudvärk och dödstrött med världens smärta på ena sidan av ryggen ger jag mig ändå ut på 30 minuters powerwalk. Undrar när min kropp kommer sparka bakut. Den som lever får se.

Ska försöka göra hamburgare utan bröd. Usch, jag är hemskt. Bakade på jobbet förut för hade inget o göra och jag var inte alls sugen eller så men sedan blev jag hungrig och hade inte med mig något mellanmål och magen skrek så var näst intill tvungen och ta den där sockerkakebiten. Det var hemskt faktiskt.

Men men, detta lät som ett lite deppigt inlägg, det ska det icke vara. Vafan nu kör vi va? ;) PEPPPP!
Peppar även infrö vägningen imorgon. Jag skulle vara grymt tacksam om vågen stog på -1,4 kg eftersom det var det jag hade gått upp när jag smygvägde i måndags. Men den som lever får se!



Kommentarer
Postat av: sugarcoma

ta det lungt, en bit av en kaka skadar inte och så länge man tänker på + kalorierna så har man råd med en kaka så får man det. blir ju bara jobbigt att hålla på sådär..

2011-10-13 @ 19:44:20
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se
Postat av: Nicole

när jag brukar äta hemmagjorda hamburgare utan bröd så tar jag isbergssallad som bröd istället, smakar skit gott och du kan äta två med gott samvete!

2011-10-14 @ 02:56:58
URL: http://sutcacgarlic.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0