Bra där

Jag tog mig faktiskt ut på en promenad på 45 minuter! Jag var grymt trött när jag kom hem efter jobbet. Somnade nästan i soffan men nu efter pormenixen känner jag mig piggare. Försökte gå raskt men jag har fått problem med ena skinkan. Känns som det är något fäste av något slag som gnider lr något i skinkan för när jag tar vissa steg eller böjer mig så hugger det tag ordentligt. Så vill inte anstränga det för mycket. Men har ju vilat (bortsätt rån allt annat jag har gjort iställt) i två dagar så kunde inte vara ifrån träningen mer. Är bara ledig 1 dag på 10 dagar så det kommer kännas. Ska försöka hinna med flytt och jobb och träning. puh


Blev 4,4 km på 45 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0