Dagens kost och lite babbel

Kost:
Frukost: 2 hemmagjorda bröd m. ost och gurka
Lunch: Köttbitar m. sallad
Middag: Potatisgratäng m. grillad kyckling och sallad
Övrigt: Vatten, pepsimax

Kommentar: Kan ju inte säga att jag ätit allt för mycket idag. Men gick upp lite efter 10 med. Middagen kan jag tyvärr inte styra så mycket över då man äter samma mat som brukarna påkvällen, men tog mycket sallad.

Förövrigt är jag sjukt glad. Gått klart introdagar på första brukaren på jobbet och ska få jobba själv med den brukaren på lördag. Jag trivs verkligen och det är ett så skönt gäng som jobbar där.
Vi har även bestämt oss för o flytta till större. Ska hämta kontraktet imorgon. Vi har en månad på oss o flytta för lägenheten står tom så vi kommer ha en del att göra men hoppas jag hinner träna som vanligt.

Fan det rullar på för mig!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härligt tjejen :)

2011-09-06 @ 22:39:56
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Tack för din kommentar! Ja det är rätt många kilon. svårt att förstå!



Ser att du oxå gått ner massor! Bra jobbat!!

2011-09-07 @ 12:50:55
URL: http://www.tokmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0