Fredag

Var och tränade med min bror imorse på hans gym. Så mycket roligare och träna med killar som gillar att ta i och köra gärnet! Blir ju att man tävlar lite mot dom och försöker öka vikterna så svetten verkligen sprutade. Vi körde överkropp, armar, axlar, bröst, skuldror. Sedan körde vi 30 min box där jag slog olika slag mot mitsar han höll i. Körde olika "intervaller" där och fy fan vilket flås jag kom upp i och vilka hårda slag jag fick till! Riktigt kul. Önskade att man hande någon som ville köra sån träning för det är grymt kul och tungt och jobbigt. Avslutade sedan med 20 min kondition på trappmaskinen.

Åh jag älskar hård och jobbig träning. Svetten ska spruta! <3


Pucko 1 och 2 (denna jacka är som ett tält på mig)

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

känner igen mig.. jag vill att ta tyngre om min sambo är med för att visa att jag kan! lät som ett kul träningspass.. :)

2011-10-01 @ 11:49:41
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se
Postat av: Annie

Härligt jobbat! :)

2011-10-02 @ 20:17:42
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0