Kompis det går bra nu

Just nu känner jag mig glad. Det känns som om mitt liv rullar på ganska bra just nu. Är knappt deppig längre! (wohoo). Även fast jag inte har ett fast jobb så har jag två ställen som jag jobbar som vikarie, var av det ena började jag ju på igår och det kändes toppen! Jag har den bästa sambon man kan ha, jag är så glad över det jag gör för mig själv.

Det har hänt så mycket under det senaste året, känns som om det är nu jag kan börja leva mitt liv "normalt"


(skriver av mig lite)

Kommentarer
Postat av: Heidi

DU är så duktig och går ner i vikt! Jag måste komma på rätt bana efter semestern. Känns som att jag har mount everest att bestiga typ :/



hur gör du med godis och så? äter du inte alls eller festar du till det med något gott ibland? tell me your tricks ;)

2011-09-01 @ 18:25:40
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0