Stress!

Fy bubblan vad jag är stressad! Allt med flytten och jag ska både hinna jobba och träna. Ska jobba 6 dagar denna vecka. Vi ska ha hunnit flytta innan den 29e och då har dom inte ens kommit o tapetsera än. Urk på detta.
Har inte hunnit träna idag heller, dock så sitter jag ju inte bara på arslet o rullar tummarna ist utan håller ju faktiskt på o rör på mig en hel del ändå.

Ska försöka hinna med en promenad imorgon. Vill ju så gärna men just nu är det för några timmar på dygnet.
Nej nu hoppas jag bara att dessa veckor går så man kan börja tärna normalt igen. Vill ju klara min utmaning ju!


En bild från en mysig promenad förra veckan

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hoppas du hinner en promenad :)

2011-09-20 @ 21:44:24
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0