Helgen + veckans träning

Sen i torsdags em har jag mått skit mer eller mindre. Men pushade mig iväg till min bror och hans tjejs gemensamma 20årsfest. Nykter som jag var hade jag ändå väldigt kul och kände mig skaplig ändå på kvällen.

Jag och en kompis till min bror satt och prata om träning och vi gick och spände oss hela tiden. Haha. Han var väldigt impad av mitt resultat och det vart jag mycket glad över. Så bjuder på en fin spännisbild på oss. Jag ser ju ut som en transa i nyllet men det är ju en annan femma.



Annars så är ju veckans träning inte så mycket och komma med men lite blev det ju iaf även fast jag mått piss. Hoppas på att få träna en sväng imorgon och att inte kroppen säger ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0