Då kör vi!

Vikt
Veckans vikt:
 -
Total viktnedgång sedan 3/12 : -
Kvar till startvikt: 15,5 kg

Mått
Arm som störst: 
39 -> 32 -> 34 
Under byst: 99 -> 83 -> 91
Vid naveln: 97 -> 75 -> 91 
Buk som störst: 124 -> 89 -> 114
Röv som störst: 125 -> 106 -> 118
Lår som störst: 77 -> 59 -> 64

Kommentar: Såhär ser det ut just nu 13 dagar efter graviditeten. Jag vägde mig aldrig på slutet av graviditeten så vet inte riktigt vad min totala viktuppgång blev. Men runt 25-26 kg kan jag tippa på, sorgligt nog. 
Så där jag står idag är 15,5 kg kvar tills den vikten jag vägde som minst innan jag blev gravid och det är väl det som är målet för tillfället att komma dit igen. Så har väl tappat ca 10-11 kg. Så veckans vikt och total viktnedgång skriver jag om på fredag (dagen jag kommer mäta och väga mig) 
 
Måtten som ni ser är vad centimetrarna var när jag var som störst, sedan när jag var som minst och de fetstila är hur det ser ut nu. Inga roliga siffror men får bara acceptera det och att det faktiskt bara var 13 dagar sen jag förlöste. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0