Inga bortförklaringar

 
Lite frånvaro från mig. Ångestfyllda dagar så har försökt och hålla humöret uppe nu dessa juldagar, men har varit ute och gått lite nästan varje dag. Julmaten har legat på ett ganska lugnt intag så har inte tryckt i mig. 
 
Slog världens vurpa igår och slog i knät som fan i denna halka men nu har jag tagit arslet ur vagnen och satt på mig dessa härligheter som på bilden. Riktigt tantvarning men nu finns det inga ursäkter till och röra på dököttet. Fick riktigt bra grepp i halkan så trampade på som bara den de 50 minuter jag var ute. Trotts dålig sömn och lite matintag idag så trampade jag igenom halka och slasket med lite dope och breaking benjamin.
 
Är förjäkla pepp på träning så ska faktiskt till gymmet imorgon. 5 veckor efter förlossningen så bör man väl kunna få köra lite lätta vikter på överkroppen iaf. Orkar inte denna ångestfyllda vardag. Går som en tickande bomb. Vill vara en glad mamma så måste få röra på mig och få ur mig allt. 
 
Sett att de är lite nya läsare. Har ju haft denna blogg snart 2 år så kanske ska samanfatta lite för er nya så ni kan hänga med vad jag har gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0