Kör så det ryker

Asskönt träningspass avklarat. Gud vad det kändes både här och var. Svetten rann som vanligt och det sved i musklerna.

Ben/mage/rygg- check
40 min powerwalk - check


Jag kör verkligen mitt race på gymmet och skiter fullständigt i alla som är där. Det som är så skönt för när jag började vågade jag inte göra vissa grejer för jag undrade för mycket vad alla andra tänkte och tyckte. Men grejen är ju att ingen bryr sig om vad man gör för alla har olika förutsättningar och vissa kan vara skadade och inte kunna göra allt osv. Sträck istället på dig och kör så det ryker. Man blir grymt nöjd efteråt!

Kommentarer
Postat av: Linah

Snygg ny header eller vad det kallas :) Det är faktiskt sant .. det enda som gör att jag mår hyfsat just nu är träningen! Bra jobbat!!

2012-02-17 @ 21:40:34
URL: http://checkpointshape.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0