Massa med träning men ofokus på mat

Massa med träning men ofokus på maten passar extremt bra. Träningsmessigt har jag hunnit med en nedrans tungt träningspass för mage och röv som slutade med 50 minuter på löpbandet. Sedan så har jag börjat de dagar jag slutar tidigt eller är ledig att gå och möta min sambo när han slutar jobbet. Fram och tillbaka tar ca 50 minuter men idag möttes vi lite mer än halvvögs så blev ytterligare 35 minuter pw. Så sjukt nöjd med träningen.

Maten är dock en katastrof och helt i ofokus. Har varit det i ca en vecka. Jag äter bra mellanåt men sen när jag är konstat hungrig och mitt humör är en katastrof så får jag bakslag och bara frossar. Vet i fan vad som är med mig. Blir galen snart. Inte nog med att jag får frossattacker, utan magen har verkligen ballat ur totalt och det gör inte saken bättre utan är konstant svullen  så känner mig grotesk stor och liknande en valross. Så imorgon är det banne mig läkaren som jag kommer ringa igen för förra gången hjälpte dom mig inte och jag står inte ut en sekund till.


Träääning <3


Kommentarer
Postat av: Linah

kämpa på och kräv läkarna på svar!!

2012-02-07 @ 20:39:51
URL: http://checkpointshape.blogspot.com/
Postat av: Anonym

stackare, låter jättejobbigt! ja läkaren är riktigt dåliga för det mesta när man gnäller om "vanliga" problem.



Jag har astma m.m och ville t.ex ha stark allergimedicin och det var inte det lättaste, om man tjatar får man den hjälp man behöver tyvärr så stå på dig! kram

2012-02-07 @ 21:13:10
Postat av: Danielas Lchf-Liv

Vad duktig du är med träningen! :)

Hoppas din mage lugnar ner sig, Kram

2012-02-08 @ 09:33:16
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com
Postat av: Anonym

omg exakt som jag! Träningen går awesome - kosten däremot .. mnjaaaaaa :P fan att man inte alltid kan få dessa 2 o fungera tsammans

2012-02-08 @ 20:45:40
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0