Underbara sol

Heja mig! Efter personalmötet idag så gav jag och min andra hälft ut på en 60 minuterspromenad. Trodde faktiskt inte jag skulle ge mig ut idag. Helt underbart. Hittat en bra väg som är längst med en sjö (där jag la upp bilder med armhävningarna i skogen) och vägen där är verkligen som en berg-och dalbana så mitt mål är att börja köra intervaller i dom backarna och till slut klara av o löpa den biten utan och stanna.

Men smisk på fingrarna blir det ändå för på p-mötet stog det fika. Ja jag som var såååå sugen på fika innan. Men just då var jag inte så sugen på det MEN jag var ashungrig och hade inte ätit på ca 6 timmar så kunde jag tyvärr inte låta bli för jag var så hungrig. Men tack och lov vart det inte i överföld. Men nu är jag nöjd för är inte ens sugen på något sånt för fem öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0