Åt rätt håll

Ja nu börjar sjukstugan här hemma gå åt rätt håll. Feberfri (bara några febertoppar), inte alls genom täppt i näsan längre utan det mera rinner nu. Känner mig allmänt piggare. Ska veeerkligen inte ta ut mig nu ibörjan så skiten kommer tillbaka utan jag kaaaanske går ut och går en sväng innan jobbet imorn för o få röra lite på mig. Så sitter o letar roliga träningspass till nästa vecka. Hoppas på att kunna gå på zumbapasset på tisdag.

Jag tänker inte väga mig förns fredag nästa vecka. Tänker då utgå från vad som stog på vågen förra gången så får vi se vad den visar. Jag tror det kommer vara ett plus men tar jag tag i det nu så kan jag ju hoppas på att det bara är ett litet plus som står.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Krya på dig!!

2012-01-05 @ 22:15:58
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0