Fundering som jag hoppas ni vill svara på

En sak jag har funderat lite på är, ni som är tillsammans med någon och varit riktigt stora, hur har era pojkvänner haft för ställning till er viktnedgång? Var ni stora när ni träffades, eller gick ni upp under tiden? Vilken kroppstyp gillar dom och har dom varit en stor anledning till att gå ner? Ja berätta gärna lite kring ers partner tycke och tänke och vad ni tror.

Själv var jag normal/halvmullig i kroppen när jag och min sambo träffades för 4 ½ år sedan. Sedan gick det utför totalt. Min sambo har alltid tyckt om mig som jag är och det tackar jag honom för. Dock har han inte peppat mig med min nya livstil då han själv äter massa strunt och inte går upp något. Men för honom spelar det ingen roll hur jag ser ut i kroppen, bara jag själv trivs med det (bara han orkar bära mig när vi gifter oss, som han brukar skoja med ;)) Men något jag har märkt är att jag tror nog han gillar mer mitt nya jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0