I'm feeling sexy and free

Okej, kanske var att överdriva lite med rubriken, men fan vad jag är pepp!! Ni anar inte hur jag känner just nu. Var och tog en rask promenad på löpbandet i 50 minuter. Oups, skulle blivit max 30 minuter meeeeen det var så underbart och va tillbaka till gymmet så kunde inte sluta. Värsta lyckoruset!!

Jag sitter här och peppar järnet! Bra mat och träning kommer göra mig lyckligast i världen. Ska lägga all energi på att bli nöjd med mig själv. Jag vill detta så himla mycket och det är såååå grymt kul att få kämpa! Det finns inget som kommer kunna stoppa mig nu och beach 12 jag är mer än redo! -10 kg till kommer nog göra min kropp susen och det tror jag att jag absolut kommer klara till sommaren utan problem med denna inställning.

Vägde mig idag eftersom jag inte gjort det på typ 3 veckor och var ett plus som jag anade men det tar jag igen ganska snart.

Nej fan nu köööööör vi!


Glaaad efter träning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEAHII UNDERBAR INSTÄLLNING! 10 kg fixar du!!

2012-01-09 @ 15:41:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja självklart klarar du 10 kg till sommaren om du har den inställningen! :D

2012-01-10 @ 10:31:08
URL: http://minustjugokilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0