Lördag

Sjukt dålig uppdatering från min sida. Men har inte orkat sitta vid datan den senaste tiden. Men har hunnit med lite träning och även ridit. Det tar på kroppen mer än vad man tror. Speciellt idag när vi röjde upp en hoppstig och byggde en massa hinder och sedan red vi där. Jag var genomsvettig och mockade även massa boxar. Så bra träning för både ben och armar.

Har dock velat mjukstartat lite denna vecka för att inte bli sjuk igen. Det är det sista jag vill men på måndag tycker jag att jag bör kunna köra på som vanligt igen.

Maten idag har ej varit så bra men någon dag i veckan är ju okej.

Föresten, ni är för jävla underbara som är inne och kommenterar hos mig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dina updates!

2012-01-15 @ 10:22:28
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: heddashälsa

<3

2012-01-15 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0