Mer energi

Gud vad man ser skillnad på bra mat och hur man tränar när det gäller energi.

I 2 dagar irad nu har jag jobbat 13-21.30. Det är ett pass som jag alltid blivit så extremt trött av och runt 5-tiden varit hel slut. Men både igår och idag har jag vaknat runt halv 9-9 och sedan bytt om för en pw. Annars har jag gått upp runt 11 för jag trott att jag inte orkat annars. Sedan har jag ätit extremt bra med maten (dock drack jag några klunkar cola igår). Så jag känner så stor skillnad. Nu är klockan runt 22 och jag har fortfarade energi kvar och då har det varit en tung och stressig dag på jobbet. Vilket jag inte annars har när jag sovit länge och ätit halvtaskig mat.

Så tror det är ganska bra att se över sina rutiner för att få så mycket energi som möjligt. Detta tycker jag ni ska pröva ni som sover länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0