Nytt år, nya möjligheter

Jag ska ta det här året och verkligen göra något bra utav det, och mig själv. Jag ska bli nöjd med mig själv, jag ska sluta stressa och jag ska sluta att ta åt mig för mycket att göra. Nej det ska bli ett år där jag ska lägga tid på mig själv så jag mår bra i första hand och göra det jag tycker är kul. Inga måsten, inga regler, jag kör mitt race och det har ju gett resultat på -21 kg. Detta är det som jag är mest nöjd med över mig själv under mina 22 år. Stolt över att tagit tag i mig själv och jag vet att alla ni som läser detta själva kommer stå där och känna att ni är så jävla bra över det ni har kämpat för. Allt går bara man vill och det är fan så sant som det är sagt. Det är bara du som kan avgöra det och det är bara du som kan förändra dig och hitta din väg för att nå ditt resultat.

Jag skiter fullständigt i nyårslöften. Min "viknedgång" handlar inte om ett löfte eller en bantning. Det handlar om att jag vill bli sund och frisk med hjälp av motion och bra mat, även när jag nått mitt mål att bli nöjd så vill jag fortfarande vara sund och frisk, med hjälp av motion och bra mat.

Så jag kommer ta mina 5 kg i taget för att hitta mitt mål. Dock tror jag redan nu i förväg att jag vill tappa 10 kg, men som sagt, jag tar dom 5 kg i taget ändå.

Dock börjarde inte detta år så bra för just nu är jag sjuk, men hoppas på få träna lite nu i slutet av veckan i alla fall för har inte tränat sen innan jul o jag tror tyvärr att det står plus på vågen. Men jag vet att jag kan ta igen det så fort jag är på fötter igen.

Måste tacka er för era stöttande och peppande kommentarer om min kropp, ni är guld värda <3

Här får ni en bild på mitt ansikte från förra nyår -10 och ett från nu -11


Snacka om att se ut som en fotboll på bilden till vänster

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vackra tjej!

2012-01-02 @ 22:26:17
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw tack hjärtat vad söt du e <3



Wow vilken skillnad på bilderna! SNYGGING!

2012-01-02 @ 22:41:11
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är så himla fin!

2012-01-03 @ 09:16:53
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0