Veckans mått och vikt



Vikt
Veckans vikt:
+ 0,1 kg (-1,9)
Total viktnedgång: -21,0kg

Mått
Arm som störst:
39 -> 32 (0)
Under byst: 99 -> 84 (0)
Vid naveln: 97 -> 78 (0)
Buk som störst: 124 -> 92 (0)
Röv som störst: 125 -> 107 (0)
Lår som störst: 77 -> 60 (-1)

Kommentar: Undrar ni varför det står två vikter så är det pga att jag fuskvägde mig lite i helgen för och se hur illa det var och då hade jag alltså gått upp +2 kg exakt under jul men vid dagens vägning så hade jag gått ner -1,9 kg utav dom på en vecka så just nu står jag på ynka +0,1 kg från det jag vägde innan jul.

Grymt skönt att det faktiskt blev -1,9 kg bara på en vecka. Så nu är jag typ i fas igen och det kan bara gå åt rätt håll. Men ändå känns det lite trögt och stått på samma ställe sen innan jul men men. Är det jul så är det. Nu kör vi gärnet! Men får tänka att det bara är -4 kg kvar tills nästa delmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0