Måndag

Precis hemkommen från en ca 40 minuterspromenad. Det var en sån himla skön promenad. Även fast musiken dog efter 5 minuter så gick jag bara och kika på hus och tänkte på nuet och framtiden. Kände sånt rus i kroppen. Att få röra på sig kommer alltid vara något jag kommer må bra av och känner mig alltid mycket gladare när jag fått gjort det.
 
Har inte alls samma smärta längre i rygg och bäcken så nu har jag tränat någon form av träning 1 gång i veckan och denna vecka ska jag försöka utöka. Så rädd o få ont igen men tar det i min takt.
 
Jag har insett att min viktnedgång är något som jag inte kan stressa och tänka så mycket på just nu. Jag försöker äta bra nu men inte alltid så lätt. Men jag vet till 150 % att när vår skatt är ute så kommer jag köra järnet och nå mitt mål. Jag tvekar inte en sekund på det. Så har beställt ett par VSträningsbyxor för o få känna mig lite snygg och ännu mer peppad sen när jag ska få börja träna ordentligt igen.
 
Något som jag blev lite chockad över är när jag mätte mig lite på kroppen häromdagen är att det är inte så farliga plus på kroppen med tanke på att jag hållt mig stillasittande så mycket. Trodde det skulle vara betydligt mer och inte nog med det så är jag fortfarande en bra bit mindre där buken är som störst än vad jag var när jag började min viktresa!! Helt sjukt att jag varit så stor men jag är bara glad nu.
 
Vecka 25!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt bebis mage!

2012-07-30 @ 22:09:46
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Emma

Fin bebismage :)

2012-07-30 @ 22:17:42
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina
Postat av: Linn

Åh, vad vacker du är!!

2012-08-12 @ 20:42:27
Postat av: Linah

du är jättefin!!!

2012-08-18 @ 16:48:18
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/
Postat av: Joline

Så fin du är!! Magen klär dig verkligen, tänk vilket litet sött liv som ligger där och växer och väntar på er!

2012-09-06 @ 21:36:30
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Linn

Du är så fantastisk vacker!! Hela du plus bebismagen, så otroligt fint!! :)

2012-09-14 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0