Saknar!

Sitter och tittar igenom de bloggar jag följer någon gång i veckan för att inte tappa motivationen. Gud vad jag saknar att få uppdatera här och lägga ut bilder på mina resultat. Satt och kolla igenom min "viktmapp" som jag har på datorn och DAMN säger jag bara. Snacka om att det har hänt så mkt med mig och nu typ POFF över magen som blev så "platt" innan.
 
Men jag ska kämpa och hålla min motiovation uppe för så fort våran lilla skatt är ute (vecka 22 imorn) så ska jag komma tillbaka med mer power än någonsin! För önskade verkligen kroppen var med mig men icke!
 
Btw, ni som har lösen på era blogg, kan ni snälla skriva det i en kommentar här (jag har ju så jag måste godkänna först så ingen som ser) för jag har fixat med datan o då försvann alla.

Kommentarer
Postat av: Joline

Det ska bli spännade att följa din resa tillbaka igen! Jag hoppas att du mår bra under graviditeten så du kan hålla igång och kanske får du då inte alltför många graviditetskilon!! Heja!

2012-07-08 @ 20:07:32
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0