Kan tiden gå lite fortare?!

Nej usch. Denna blogg kommer nog vara död så länge jag är gravid tyvärr. Har en riktigt jävla pissgraviditet så jag vill slita av mig håret. Känner mig helt handikappat ärligt talat. Kan knappt jobba för jag har värk typ i hela kroppen och just nu äre en katastrof med alla vikarier med. Så när jag kommer hem från jobbet blir det raklång på soffan.

Usch det får gärna bli november nu så man kan få hålla den lilla och få komma igång och träna och röra på sig för mår verkligen inte bra av att vara så stillasittande som jag är nu. Kan ju knappt gå framåt =(

Motiviation är 150% i huvudet men kroppen strejkar brutalt. Jag hoppas det går bra för alla där ute! Jag önskar jag kunde få peppa och pusha men icke. Men vid denna tid nästa år, då jävlar kommer det finnas en stolt morsa som nått sin dröm- att känna sig nöjd med sin kropp! Så de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0