Tisdag och helt död



Hejsanhoppsan alla glada! saknar er alla kan jag säga. Åh det är inte alls roligt just nu. Min kropp vill verkligen inte men mitt huvud är pigg i alla fall och vill helt annat. Magen tar sig iaf (vecka 17) och känner att det är väl mest där jag har lagt på mig.

Mätte mig på skoj häromdagen och magen har sagt KABOOOOM! Haha men resten av kroppen var runt +2 cm så det var rätt okej tycker jag. Men idag har jag iaf fått mig 40 min promenad. Önskar verkligen kroppen ville mer men den strejkar verkligen så måste väl lyssna på den. Har iag bestämt mig att maten ska vara 100 % klockren för nu några helger har de varit för mycket av de goda.

Kommentarer
Postat av: Chanelle

du är stark, du kan.

2012-06-05 @ 16:38:40
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0