Gäller att bara ge sig fan på't!!

Säger bara; IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!

Idag när jag var påväg hem så hade jag noll motivation, tankarna i mitt huvud var; " blir vilodag med någon hämtmat". Riktigt dåliga tankar men bara hade ingen lust. Satte mig vid datan. Sedan från ingenstans kom VÄRSTA motivationen! Blev så himla pepp så bara kände nej nu jävlar så kör vi! Så gav mig ut på rundan och tänkte köra mina intervaller.

Blev löpning på cykelvägen på ca 1½ km. Kom fram till min "intervallsträcka" på ca 2 ½ km. I alla uppförspackar (grymt branta)och vissa raksträckor kutade jag varvat med nedförspackarna blev det powerwalk. Fullt ös och avslutade med en grym powerwalk till solnedgången.
Var ute i 70 minuter och bara köttade som aldrig förr.
Sista uppförsbacken kom kräksreflexerna men det var så underbart!!!!

Jag känner sån frihet så det är inte sant. Kunna löpa hur man vill utan smärta i benhinnorna.

Väl hemma blev det en smarrig middag med lite tacofärs med massa grönsaker.

Fan vad stolt jag är och det gäller att bara ge sig fan på't så klarar man fan vad som helst!!!!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh du har så rätt! Behövde läsa precis det här för att få min egen motivation tillbaka, TACK!

2012-03-01 @ 19:28:37
URL: http://smulans.se
Postat av: heddashälsa

Kan du inte klona dig och flytta till västerås? Du skulle bli min bästa vän! haha, behöver dig här! Fan vad grymt, så härligt när man överträffar sig själv och VILL ut och kör på. Jag hoppas mina benhinnor håller i vår, vill också jogga! :)

2012-03-01 @ 19:51:44
Postat av: Linah

BRA JOBBAT!!!!

2012-03-01 @ 21:13:10
URL: http://checkpointshape.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fan vad du e grym du d verkligen helt jävla awesome

2012-03-01 @ 21:46:55
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: FETTOKRIG

Alltså känslan efter träningen är ju bara så sjuuuk :D Duktig är du!

2012-03-02 @ 09:25:45
URL: http://fettokrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0