Styrketräning

Köpte mig denna bok idag. Fanns mycket bilder om hur man tränar alla muskler i kroppen och bra tips. Kunde mycket men ändå kul och ha om man vill ha hjälp så man gör övningarna korekta. Man kan aldrig lära sig förmycket.

För övrigt är jag riktigt låg just nu. Som ni kanske märker med tanke på riktigt gles uppdatering. Min energi är borta. Jag somnar runt halv 9 på kvällen av ren utmattning och är trött dagarna i ända. Försökt med lite promenader och utnyttjat vardagsmotionen. Inte så sugen på mat men försökt äta bra ändå. Känner mig tjockare än tjockast just nu. Men jag vet ju anledning så hoppas på att det vänder snart, så tar en sak i taget.


Kommentarer
Postat av: linah

Jag har också den boken.. den är jättebra!! Motivation kommer dyka upp snart.. oroa dig inte. kram på dej!

2012-03-26 @ 22:53:41
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0