Veckans träning

Måndag:
65 min rask promenad
Tisdag:
65 min rask promenad
Onsdag:
60 min rask promenad
Torsdag:
Vila
Fredag:
70 min rask promenad
Lördag:
Vila (busfabriken)
Söndag:
105 min powerwalk

Kommentar: Underbar konditionsträning denna vecka. Mycket tid varje gång med och hållt mig till backar. Det gillas väldigt mycket. Synd bara att jag fick ont i jumsken så det blev en vilodag. Tyvärr blev även lördagen en vilodag för blev lite mycket och göra dock var jag på busfabriken och sprang/hoppa/kröp som en idiot överallt så svetten rann.

Avslutade veckan med 105 minuter ren powerwalk med min käre vän och körde lite löpning på sina ställen med. Underbart!

Så blev totalt 365 minuter träning denna vecka och det är jag mer än nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Grymt jobbat tjejen!!!

2012-03-11 @ 19:22:34
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0