6 dagar efter förlossningen

Före - Gravid - Efter
 
Jahopp. Här har vi en liten före/efterbild på hur kroppen har blivit. Första bilden är från när jag var som smalast. Sedan en bild från när jag är höggravid, ca 25 kg viktuppgång tror jag att jag landade på, och sedan en bild från idag, 6 dagar efter förlossningen.
 
Resultatet efter: Hängigare röv. inte överdrivet mycket mer bristningar på magen än vad jag hade innan, mycket vätska kvar i kroppen, en mage som jag känner hopp för och som dragit ihop sig förvånansvärt bra efter 6 dagar.
 
Tankar: Jag är lika pepp på att få börja gå mot mitt mål som jag hade innan. Jag har varit ute och gått 2 lugna promenader men känner att träningen får jag visst vänta lite med för bäckenet är ganska ostabilt känner jag. Så till början blir det att lägga stor fokus på maten. Har redan börjat lite smått men har tänkt att nästa måndag ska bli mitt startdatum, vägning och mätning och sedan ska jag ha min kontrolldag på fredagar.
 
Mot målet!!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som ett riktigt bra upplägg. Heja heja! Jag längtar ihjäl mig tills vår lill tjej kommer i januari så jag får börja kötta igen! :) Ett mega stort grattis (igen) till er lilla familj :) Kram

2012-11-26 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0