Söndag

Redan söndag. Haft två vilodagar i rad. Gillar det inte egentligen men idag hade jag inget val mer eller mindre eftersom jag drack lite igår. Men blev ca 4 cider mellan 4-00 så gick ju ganska bra. Men gud vad jag inte är något för alkohol längre. Kalla mig tråkig men känner att min hälsa och att kämpa vidare mot målet är mer prio än att hälla i sig massa skit.
 
Något som jag tycket var lite roligt igår men som jag har så sjukt svårt och ta in är att jag mötte ganska många igår som jag inte träffat på länge och alla tappade typ hakan när dom såg mig. Hm fattar inte riktigt menmen. Visst det är ju skillnad men inte sån stooooooooor skillnad som det lät på dom. 
 
Nej nu laddar vi inför morgondagen morgonbenpass!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Jag håller helt med dig! Jag drack när Ebbs var 7 veckor, och nääe det var inte värt det! Då hade jag inte druckit mig full på typ 1,5 år. Nej alkohol bara förstör kroppen, inget för mig det där....

2013-04-29 @ 08:01:30
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0