Inte mer än människa

Sista tiden har jag kännt mig så frånvarande, känns som om det är något som tynger mig (+lite annat). Jävligt jobbig känlsa. Känner mig otroligt trött, typ sliten. Så idag har varit en sådan dag där jag bara har inte orkat bry mig. Visst, jag och A for in till stan till en vän imorse och gick 8 km, men maten, baah! Speciellt nu på kvällen, tröck vitlöksbröd och köpte en fet godispåse. Det jag vet är att jag aldrig kommer fastna, ibland kommer sådana dagar. (dock blire smultronstället på lördag (glassställe))
 
Tänker på en bild jag fick av en vän i våras, en text i stil med om att en dag med fett inte gör dig fet, så som en dag med sallad inte gör dig smal, ligger väl kanske något i det. 
 
Annars då, jo jag sprang på lite träningskläder. Så jävla behövligt.  Linnet var helt underbart skönt material, SOC från stadium. Skulle behöva nya skor med men det får jag ta en annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0