Kvällsmilen

När jag och A går promenader så går tiden så jäkla fort, hinner knappt börja gå så har man redan gått milen. Grymt skönt, käftarna går i ett som vanligt. Solen stog lågt, luften var kanon och vi höll ett bra tempo.
 
En av mina utmaningar som jag skrev för ett tag sen var o klara en chins själv. Tänkte nu ta tag i det och lära mig. Så försökte för första gången här hemma ute på altanen (tror dock att jag måste hitta ett bättre ställe då stocken är ganska bred o hålla i), T fick hålla i benen och jag kan redan nu säga att det kommer ta grymt lång tid tills jag klarar en men skam den som ger sig. Det har varit ett mål sen jag tog tag i mig själv år 11 så nu äre väl hög tid o börja när man väger lite mindre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0