Lördagsträning

Jag skulle ha hakat med till min brors gym igår i stan men så blev icke fallet så fick bli en vilodag. Dock rände jag runt på stan typ hela dagen så vardagsmotion fick jag allt.
 
Annars då? Jo min käre sambo har äntligen tagit tummen ur röven och skaffat kort på gymmet. Så idag lämnade vi vårat hjärta hos mamma och åkte upp och körde ett pass. Blev helkroppspass för min del. Dock kände jag att det inte riktigt är min grej. Tycker jag får ut så mkt mer av och dela upp kroppen men ibland äre ju bra och göra lite annat. Orkade förvånadsvärt mkt mer i vissa övningar, så som rumpdrag i cable.
Avslutade med 10 min på löpbandet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh SÖTNOWSAR!! Fina bilder på Er

2013-08-24 @ 13:13:41
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Linda Jungarå

Grym triceps muskel du börjar få :D

Svar: Ja den har börjat komma fram ganska bra =)
mittfatass.blogg.se

2013-08-26 @ 09:19:22
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0