Måndagsmorgon

Ja måndag igen. Var ute och körde lite intervallträning på 7 km med barnvagnen. Riktigt skönt och hade riktigt krut i benen. A sov hela vägen. Har varit taggad på att åka till gymmet nu när de öppnar kl 6 igen men måste tänka på min stress så jag sket i det idag, tar det imorgon istället.
 
Blev en promenad med A igår kväll. Båda var ganska sega och det regnade lite men det var skön luft. Hade jobbat 7-15 på dagen så var lagom trött såhär när man inte jobbat på 1 år. Ska in några timmar idag med.
 
Men nu är det allvar på riktigt. Träningen har ju inte varit några konstigheter med, maten har varit bra på sättovis men har även slinkit ner lite skit här o var som är så onödigt. Så nu stramar vi tyglarna ett tag så hoppas jag att det ger lite resultat.
 
Har en liten formbild på benen jag ska lägga upp ikväll. 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Läste din blogg förut men tappade bort den för sisådär ett år sen, men nu har jag hittat hit igen och de är jag så glad :D Extra kul då jag har en son på 7 månader, blir peppad av att se hur fina resultat du har fått efter din graviditet :)

2013-08-12 @ 12:13:50
URL: http://awesomedude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0