Extra kämpigt

Känner att de är extra kämpigt just nu, speciellt när det är så mkt runt omkring i vardagen som går åt helvete typ. Men är väl bara att bita i de sura äpplet o kämpa på. Så har tagit en vilodag idag. Riktigt behövligt. Mitt lilla A här hemma går mig lite smått på nerverna just nu och längtar faktiskt till att det ska bli en vardag för oss alla. 
 
Så sitter här och tänker på gymmet. Haha, kan inte sluta och tänka på det o de värsta är att de har stängt flera dagar nu under jul och nyår och det suger riktigt mycket! Men hittar nog på något på något sett.
 
Ingen som annars har tips på snygga/hålla-in-fettet/sköna träningskläder så hojta till. Hoppas på lite julklappspengar så man kan förya sig lite.
 
Aldrig igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Tänk hur långt du har kommit de e galet! Yeey you!!

Haha du e som jag , lika förstörd att gymmet st
Ngt ner under dessa jävla dgr.

Kolla stronger.se värsta pepp tränings kläder.

2013-12-18 @ 21:40:32
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Nina - mamma till Ebba

DU ÄR GRYM! Vilodagar är tillåtna :) Fattar faktiskt inte hur du/ni får ihop det tidsmässigt med lilla A hemma, visst ska man inte skylla på barnen att det inte finns tid, man måste bara göra det, men så svårt jag har för att hinna! Dygnet hade behövt ha flera timmar alltså. Önskar jag hade din motivation och ork!! För att gå upp och träna så tidigt som du gör är fan grymt bra av dig! Hoppas innerligt att jag tar mig i kragen och skaffar gymkort efter nyår! Här ska kroppen formas!

Svar: Ja vilodagar är superviktigt =) Jadu vi har fått ihop det ganska bra faktiskt. Eftersom T har flextid så kan jag åka när gymmet öppnar kl 6 (oftast bara de dagar jag kör styrka) och sen åker han till jobbet strax efter kl 7, sen jobbar jag bara kväll o helg just nu några gånger i veckan och då hinner vi byta av varandra och då har jag haft hela dagen med A. Sen är det ju såklart ett planerande. Jag planerar verkligen in min träning för jag vet att det finns tid. A somnar ju redan vid kl 6 och då har jag hela kvällen på mig de dagar jag ej åker på morgonen. T tränar några gånger i veckan och det gör han på lunchrasten. Haha och då tkr jag att mitt gym har snåla öppettider med. Men det finns ALLTID tid enligt mig (okej finns få undantag;)) För mig betyder träning så mycket för mig på väldigt många plan så det är därför jag även "måste" få in det i min vardag =)
mittfatass.blogg.se

2013-12-21 @ 18:31:52
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0