God jul i efterskott

Ja då var julen över. Ganska skönt om ni frågar mig. Jag är jäkla nöjd att det inte blivit någon direkt svulltid dessa dagar utan har ätit lagom mängd, varit godis och fika med men inte i några större mängder och det har jag även planerat och äta. Så det känns bra. Dock var jag ute igår, juldagen och alkoholen flödade lite väl mycket men då kan jag säga att jag har nog aldrig dansat så mycket under en och samma kväll som jag gjorde igår. blev nog ca 4 timmar allt som allt. Kul men lite sådana roligheter men jag känner att jag inte är än "drickarmänniska". Det får hända någongång då och då men mer känner jag verkligen inte för. Så nyår blir nyktert för min del. Jag är riktigt laddad till att få börja ett nytt år med massa träning och bra mat. 
 
Så nu har jag haft ledigt från gymmet i 3 dagar pga av att de varit stäng och idag har jag vilat pga att jag drack igår så nu vill jag bara till gymmet och få lyfta. Jobbar 9-16 imorgon så tänkte passa på och åka innan.
 
Här har ni några fynd och en julklapp till träningen. Fick hörlurarna i julklapp av min kärlek. Velat haft sådana länge men andrig köpt några så det var ju kul att han hade snappat upp de.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0