Inte nån jäkla botten

Just nu är jag så irriterad på mig själv. Veckorna ser helt ok ut vad de gäller mat och hur ofta jag äter men när helgen kommer....det är som om jag varken har någon mättnadskänsla eller botten i mig. Det MOFFAS så inåt helvete. Vad fan är felet. Mår verkligen inte bra av detta. Speciellt inte min mage som krånglar mer än vanligt just ku och är svullen som om jag hade svalt en hel vattenmelon.

Tkr man ska kunna ha en ätarkväll på helgen men detta är fan inte okej.
TIPS MOTTAGES!!



Annars ett härligt rygg o bicepspass idag med massa energi. Chins blev det en del av. Känns som en låååång process o lära sig göra en utan stöd men nångång ska jag lyckas. Körde även rodd med skivstång. Kul med lite nytt.

Nej nu är det sängen för jobbar 10-16 sen träna efter det.

Nu är det fokusfokusfokus!! Ny dag imorgon och vi laddar om o lämnar detta bakom nu en gång för alla. Hoppas på lite stöttning ;)


Kommentarer
Postat av: Jen

Haha, jag är likadan på helgerna.. Tror det bästa är att skippa ätardagar och köra en dag man får göra "undantag" på istället, typ lura sig själv :P (Börja träna chins direkt utan stöd.. hoppa upp och sänk dig ner så sakta som det bara går.. Lovar att det går fortare då :) )

Svar: Ja men eller hur! :) Haha det är ju att jag knappt når upp till dom där rackarna :)
mittfatass.blogg.se

2013-12-18 @ 18:01:01
URL: http://jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0