Måndagsmorgon

Jag har hjärnspökena från helvetet just nu. Känns som om jag har lagt på mig 10 kg eller nått. Men men, what doesn't kill you makes you stronger? 
 
Taskigt med sömn inatt men ändå var jag pigg när kl ringde vid 5. Bra benpass idag och det var så jäkla skönt att vi bara var 3 pers. Så de ska va så man kan kötta på utan en massa folk ivägen. 
 
Igår på combaten hade jag massa energi och jag kände mig stark och uthållig. Värre sen på gyman då det var så himla mkt styrka som jag helst inte ville köra eftersom jag är mest ute efter konditionen så hädan efter blir det nog att gå upp till löpbandet eller något o köra där. 
 
Så just nu sitter jag här o väntar på att de ska bli lunch så man får slänga i sig lite kyckling och sötpotatis. mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0