Såja!

(får skriva om allt nu då de inte gick o skriva imorse och mobilen gick såklart sönder idag med så bilder blir de inga).
 
Ja men gårdagen gick finfint. Gjorde matlådor innan jag började jobbet 10-16, efter det for jag till gymmet för bodycombat kl 17, under tiden jag vänta kändes de som jag skulle somna men sen under passet där imot hade jag så mkt energi, jag kände mig så stark i varje slag. Var nog celciusen som gjorde sitt. Underbar känsla, gick sedan upp och löpte 10 min i sträck på löpbandet, när, hände de sist lixom ? 
 
Imorse gick benpasset bra, blev riktigt svettig, Ätit bra idag med. 
 
Har fortfarande träningsvärk i lats och skuldror sen lördagspasset. Haha, så himla kul med lite nytt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0