Snart slut

Ja, året är snart slut. Eller rättare sagt, dessa helgdagar är snart slut och vanliga rutiner drar igång igen. Ogillar dessa helger pga att allt blir i obalans. För mycket fokus på allt som ska planeras, gym som är stängt, fet mat osv. Visst, nu kan man ju till viss del köra på endå men jag känner att det bara är 1 gång om året och då får man festa till de, men som sagt, skönt när det är över. Blir iaf nyktert för mig så jag kan få träna dagen efter.
 
Jag har även insett att jag måste lägga på ett kol vad de gäller storleken på min kropp av några anledningar så nu gäller det att köra gärnet. FOKUSFOKUS!
 
Körde ett härligt biceps och ryggpass i söndags och löpte lite efteråt. Sedan bar de av till jobbet för att avverka 24 timmar där. Lagom mosig när jag slutade idag men blev direkt för att fira mor min och sedan nyårshandla och nu har jag försökt varva ner. Skönt med lite vilodag. Dock blire löpträning imorn bitti med J. Skönt! Behöver komma ut mer i luften känner jag nu när man jobbar typ bara inne = inte bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0