Wehoo!

Körde en vägning imorse och äntligen har 35,2 fucking kilo lossnat från denna kropp. Gud vad svårt det har varit och nå denna gräns men nu är jag fan i mig där! Skönt med lite positivt när man känner att vissa saker är så ruttna just nu.
 
Vad händer nu? Storlekmässigt är jag inte där än, jag vill ner mer i fettmassa. Men är sugen på att köra på ytterligare 5 kg för att nå -40 kg för det skulle kännas grymt att nå. Om jag går efter förra tanitavägningen så ska jag tappa ytterligare 2,9 kg och det känns som ett rimligt mål och som jag tror jag ska sträva efter då 5 kg kan vara för mkt beroende på hur mkt fettmassa jag tappar. Hoppas på att kunna göra en tanitavägning snart igen. 
 
Annars var det aktiv vila i Gekås igår och maten var helt okej. Skönt! Idag hann jag med gymmet och körde ett benpass och avslutade med 30 min på löpbandet med grym lutning, svettig? Yes!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0