Bra grupppass

Detta pass påminde mig verkligen om varför jag tycker om aerobics. Detta var ju bas utan hopp och lite lättare steg men det var så kul, en bra början! Denna instruktören är så himla bra med. Pepp! Ska försöka få in ett pass i veckan (möjligvis detta) för att jag tycker det är kul med nån dansform och för att få lite variation.
 
Nackdelen med grupppass är verkligen att man måste stå och vänta in tiden och att alla ska stå så jävla nära en så man vill trampa ihjäl dom. Men bara försöka köra sitt race så går det nog. Ska sluta mig envisas med att stå långt bak och stå långt fram istället.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha precis vad jag tänker varje pass , det är fan proppat!
Det e bara fokusera på sitt, att stå och störa sig blir bara dåligt.

Grym du e!!!!!
Härligt med något man gillar

Postat av: Nina - mamma till Ebba

Långt fram är bäst! Då ser man bäst också :)

2013-02-19 @ 21:41:12
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0